1.669 visninger
|
Oprettet:
Små latterlige knapper VÅGN OP BAZOOM! {{forumTopicSubject}}
Hvad fanden er det lige der er sket for knapperne "besked.hændelser og grupper"
De er blevet så små at man på iPad'en prompte ryger på gnavergalleri........
Hvorfor skal det hele være så lille og smart ? Med bitte små fikse ikoner.. Det er jo ikke bruger venligt, men det er måske heller ikke meningen
:-(
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Det virker fint på min smartphone, og jeg har endda fede korte dukkefingre...
apr 2011
Følger: 13 Følgere: 166 MC-er: 1 Emner: 231 Svar: 1.294
apr 2011
Følger: 13 Følgere: 166 MC-er: 1 Emner: 231 Svar: 1.294
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.962
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 7 Emner: 39 Svar: 409
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
*Syntes godt om* og det der..
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Kommunikere man meget. Er disse knapper jo faktisk det man bruger mest.
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Det gør jeg selv...
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.962
Ej gas det var også forkert skrevet det fordi når er på mcg er ofte fra min iPad og ikke fra en pc. Derfor er det rigtig træls med de små knapper... Generelt syntes jeg ikke om små knapper. ;p
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Når man ligger på sofaen med iPad'en og har gang i 6 vigtige diskussioner på hhv. Mcg RCG og bådgalleri så er det ikke en mulighed.
Og helt unødvendigt, hvis navigations bjælken øverst, var bruger venlig.
Jeg så gerne at den var dobbelt så stor. På bekostning af mindre/færre billeder ville ikke genere mig.
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.962
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Det er uigennem tænkt og unødvendigt. Måske udtænkt af rød blok
aug 2006
Følger: 25 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 962
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Når jeg bruger min fokofon, skal jeg alligevel altid zoome som en gal
jun 2010
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 346
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.322
jul 2008
Følgere: 89 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.746
Det er for af få flere til gnaver galleriet.
Og det er da også lykkedes dem af overtale mig.
Jeg er da ihvertfald blevet medlem på en eller anden funky måde som jeg ikke kender til.
Og når ja. Når man alligevel var der. Købte jeg da lige nogle hamster bøffer og hamst-rullepølle.
Geniale ting
aug 2011
Følger: 49 Følgere: 83 MC-er: 3 Emner: 44 Svar: 1.418
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
Skulle jeg få en hamster?
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.705
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
Til sidst slukkede jeg pisset!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
Folk med hamster er også en slags mennesker - på en måde ?
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
http://www.gnavergalleri.dk/forum/generel-diskussion/27805-hamster_nyser
Havde de ikke lavet de små dumme knapper - så havde jeg gået glip af det.
Tarrnk Bazoom for udvide min horisont !
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
Tager sgu et billede af 'måtten' og opretter den som gnaver af dansk/svensk oprindelse......
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
jul 2008
Følgere: 89 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.746
Et nys er sku ikke farligt
Hver gang jeg nyser løber jeg sku ikke skrigende ned til hospitalet.
Men måske man skulle det ??
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
Små latterlige knapper VÅGN OP BAZOOM!